måndag 10 oktober 2011

Glöm aldrig en citron !!

Jag och Liam bakade sockerkaka för ett tag sen, det blev en halv citron över som jag la i en påse för att ha senare på kvällen. Men den där lilla halvan glömdes bort i facket i kylväggen, den syntes ju inte så var säkert därför, och där har den legat säkert i två - tre veckor glömd och osynlig tydligen, inte så jätte nice kan ja lova, Fredde kände att det luktade något knasigt i kylen, som nå medel eller annat liknande en dag, nästa dag var det ännu värre, men hittade inget konstigt, dagen därpå så skulle Liam och jag dricka mjölk, den smakade väldigt konstigt för att bara varit öppen lite mer än en dag, senare på kvällen hittade jag den där äckliga citronen som
Möglat i den där påsen !!!!! Fy fan va vidrigt! All lukt har trängt in i Smör,ost, mjölk, frukt, grönsaker osv, allt utom alla glas burkar . Så nu har jag rensat, slängt en massa och städat i kylen, sitter lukten kvar nu så blir jag riktigt sur ! Näst intill tom kyl så det blev att gå till Ica för att köpa smör,mjölk och en liten juice med Liam och Dewin , imorgon blir det storhandlig så vi tog bara de viktigaste vi behövde just tills dess :p




<3 Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar