onsdag 5 oktober 2011

Shopping

Idag blev det att åka och skriva på faderskaps papper och vårdnads papper för oss, känns så himla löjligt att man ska behöva göra det men nu är det gjort och det är ju bra.

Efter det så åkte jag med Fredde till Tuna park där det skulleköpas skor till mig, men icke det , hittade inte ett enda par skor som var bra, några fina men då var de inte sköna eller fel storlek. Går kika på stan någon dag snart istället. Men jag hittade tre par jeans för ovanlighetens skull, sen två tröjor , bytte Dewin's kläder som han skulle ha på dopet, överdelen var för liten i stl 74 så nu får vi se hur den är i stl
80, känns väldigt stort på min tre månaders bebis men va gör man inte. Bättre att det är lite stort än för litet iallafall :-) Sedan köpte jag en pyamas till Liam som han ska gå i julklapp.

Nu sitter vi här hemma och myser framför filmen "Bilar", efter att jag hämtat Liam på dagis så gick vi till Ica för att äta korv med bröd till mellis, och han åt !! Han brukar aldrig äta korv med bröd, då äter han bara brödet men idag åt han allt.


<3 / / Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar