lördag 1 oktober 2011

Tidiga lördag

Godmorgon !

Även idag blev det en tidig morgon, Dewin vaknade 06.30, men efter som att han somnade igår istället då han brukar äta sitt sista mål så trodde jag ju att han skulle vakna mitt i natten någon gång så detta var bättre än jag trodde :-) Liam kom in till oss då, han vaknade nog till när Dewin snacka här inne , han kom in och la sig brevid oss och somnade om på några sekunder så trött var han, och han vaknade nu precis igen. Själv är ja fruktansvärt trött, känner sig nästan bakis när man sover lite och dåligt, min mage krånglar och gör ont så jag ligger bara och vrider och väder på mig. Men nu när jag vaknade så gjorde det inte alls lika ont som hela kvällen igår så jag hoppas det börjar gå åt rätt håll så att den blir bra någongång :-)

Nu gick Liam ner med sin far så jag ska ta lille Dewin och mysa en stund innan vi går ner för frukost, han verkar väldigt trött så han somnar nog om här snart.


<3 / / Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar