måndag 3 oktober 2011

Godmorgon

Mina grabbs är lika trötta alla tre, själv kan jag såklart inte somna om och jag vaknade 07.07, de har det bra. Fast nu börjar barnen vakna till lite så ska alldeles strax gå ner för att förbereda lite frukost.



Igårkväll märkte jag en knöl under hakan, typ mellan hakan och örat, en lymfkörtel som svullnat, säkert pga min jäkla tand som bråkar och gjort väldigt ont, nu börjar den bli bättre men då kommer det här, imorse vaknade jag och har ont när jag sväljer och denna knöl är kvar och öm, känns nästan som om ja har lock för örat med. Kanske någon förskylning på g, fast det har jag trott nu i några dagar men bryter aldrig ut så vem vet.

Mina fina killar ligger och håller handen här brevid nu. Ser ut som om Liam sover men han kollar på barnprogram:)



<3 / / Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar