måndag 21 mars 2011

Dags igen..

Jaha då var det måndag igen, dags att ta tag i en ny vecka.
Vi började denna vecka med lite sovmorgon, Liam kom in till oss 07.30 , då trodde jag att det var dags att vakna till men inte det ! Liam tvärsomna så fort hm la sig brevid, annars brukar han direkt säga att han vill se på tv men inte idag tydligen, han var väl trött med tanke på att de fortfarande ligger och sover så sött här brevid. Idag är Fredde ledig , vi har inga planer alls förutom att vi ska träffa fina Linnea senare , så vi får se vad denna dagen bjuder på.

Bebisen håller igång för fullt inne i min lilla mage :-) så himla mysigt, även om han/hon har börjat ta i ordentligt när det gäller att sparka på revbenen:p Nu under morgonen så har jag inte fått några sånna sparkar skönt nog :) Åhh .. Man bara går och funderar varje dag på vad det är för en ören filur där inne, nu är det inte alls långt kvar och med denna raska takt som veckorna springer iväg så har vi snart våran lilla hos oss. Liam har börjat bli ännu mer intresserad av magen och vad som ger honom en knuff tillbaka då han lägger handen. Sen älskar han visst att sitta och kika på alla bebisar och prylar i alla gravidtidningar som jag lagt här brevid sängen för att jag ska läsa dem igen, dock så öppnar han de mer än vad jag gör. Ska bli kul att se hur han reagerar när den lille väl är ute :-)

Nu ska jag mysa ner mig brevid min underbara prins som börjar vakna till ser det ut som <3


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar