onsdag 9 mars 2011

Godmorgon

Det verkar bli ännu en dag med en brännhet son, nu när vi vaknade så är han jätte varm igen, vaknade flera gånger inatt av att han låter så konstigt då han andas i hundra 80 och verkar ha det jätte jobbigt :-( Nu ligger han brevid och flåsar för fult stackarn.. Vi ska strax gå ner, känner att idag måste jag komma upp skapligt, igår satt vi och åt frukost strax efter 9.30 och då blir hela dagen så seg. Jag hoppas att febern lägger sig så att jag kan ta en rask långpromenad idag när han ändå ska sova, så får han sova i vagnen, igår kväll vid 20.00 så tog jag med Milo ut på en rask promenad, dock bara i 20 minuter men vi var uppe i en hastighet att vi båda två kom innanför dörren flåsande som bara den :-) dock så kände jag att det var mindre bra för min rygg då jag fick fruktansvärt ont efter, kan vara också för att man knappt rört sig under hela dagen sen pang ge allt !

Det ser ut att vara underbart väder ute, solen skiner in genom persiennerna, ska gå och dra upp dem nu så att man vaknar till lite.

Ha en underbar dag !


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar