tisdag 8 mars 2011

Sjukling

Min lilla kille har feber, hosta och snorig, usch vilken hemsk natt det var, han andades jätte tungt och det lät verkligen som om att det var jätte jobbigt för honom, han vaknade till då och då av sin jobbiga hosta också, det var inte lätt att somna för mig då , blir bara så orolig , men han fick sova mellan oss i våran säng och tillslut somnade jag också.
Jag tycker att han nyss hade magsjuka stackarn, dessa baciller vill aldrig lämna en ifred en längre period.

Jag blir hemma med Liam idag och troligtvis imorgon också om inte Fredde är hemma då, jag skulle ju ha åkt till rekryteringsmässan idag och så har jag ett möte imorgon som jag skulle velat gå på men vi får se hur det blir. Nu ligger min älskling här brevid och tittar på barnprogram, vi ska vakna till lite sen blir det frukost, vaknade iof vid 07.00 när Fredde åkte till jobbet men behöver ändå sträcka lite till på mig, skönt att dra ut lite på det när Liam ändå inte orkar röra sig och bara vill mysa :-)


Sjuklingen


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar