tisdag 8 mars 2011

V.27

Nu har jag mått bättre under några dagar, min rygg har inte varit lika bråkig och illamåendet är bara på kvällar eller då jag inte ätit nått på ett par timmar.
Den lille krabaten är näst intill vaken dygnet runt känns det som, Liam var inte alls såhär livlig i magen, han var mer igång just på kvällen tyckte jag.
Denna lilla krabat älskar att sparka och trycka på samma ställe, så när man tar där så ömmar det rejält, kan göra riktigt ont ibland när h*n trycker där.

Jag har gått upp 8kg, samma sak där, inte alls lika som när jag väntade Liam, då hade jag gått upp över dubbelt så mycket vid denna vecka.

Jag är såå nyfiken på vad det är för en filur där inne och längtar jätte mycket till att vi ska få se det lilla livet som bökar för fullt i min lilla mage :-)

Liam verkar också tycka det blir mer spännande, han kommer fram väldigt ofta nu och ska känna på magen och klappar så fint, idag såg han alldeles chockad ut fast med ett stort leende när han petade på magen då bebisen gav en rejäl knuff tillbaka, han tog snabbt bort handen, tittade upp på mig och tillbaka på magen flera gånger och log så sött :-)

Bjuder på en dålig bild här tack vare min dåliga mobil kamera:



// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar