söndag 27 november 2011

1:a Advent

Oj detta är nog första året som vi inte har något advents ljus står på bordet på morgonen, jag brukar alltid ha fixat det innan men vi får väl ta och göra det idag om jag hittar lådan med alla julprylar :-)

Vi har haft en bra mysig morgon, Dewin åt kl 21.00 igår sedan somnade han någon gång strax innan 23 tror ja, sen vaknade han kl 05.00 och jag antog att han ville äta men provade att ge han nappen bara för att ja skulle kolla till Liam innan, när ja kom tillbaka efter ca 1 minut så sov Dewin igen så han var visst inte hungrig :) Han vaknade kl 08.00 och fick mat då sen gick jag och små grabbarna ner för att bak scones som vi åt till frukost. Nu myser vi i soffan men jag måste strax plocka undan efter frukost.

Jag och min stora prins myser i soffan denna härliga morgon <3


Jag och min lilla prins myser vid frukost denna härliga morgon <3


<3 Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar