söndag 20 november 2011

Tiden springer iväg

Tänk att det redan är 20:e November, eller ja, nu är det bara den 20:e i 25 min till men iallafall. Tiden bara rusar iväg, om ca en månad är det julafton och det känns inte riktigt så ännu, var är snön ? För mig får den gärna komma nu men sedan försvinna igen efter nyår. Men den lyckan har man väl inte med sig kan ja tänka mig. Den ligger väl kvar alldeles för länge säkert.

Tänk också.. Dewin blev hela 5 månader igår, herregud säger ja bara vad tiden rusar iväg, min lilla pojke är snart stora killen som sin käre bror <3

Dewin<3


Dags att krypa ner under täcket för lite sömn, har även besök av Liam inne hos oss så jag måste bara kramas lite med min goding, man får inte allt för många kramar och pussar nu för tiden av den lille krabaten :p Han har fullt upp med lek och bus istället anser han väl, Nä det blir nog en del morgon mys även imorgon innan vi kliver upp kan tänkas :-)

Godnatt på er !
<3 Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar