fredag 25 november 2011

Fredag

Usch va slö jag känner mig idag, Dewin väckte mig 05.20, han fick lite mat så att han sedan kunde somna om ( trodde jag ja) , efter mat så var han pigg och glad och låg och prata för fullt, och när våran kära lilla son pratar så är det inte direkt i låg ton. Men efter lite mer än en timme så somnade han om, men vem tror ni ropar på mamma då ?! Jo då hade Liam vaknat och tappat nappen så att den flugit under sängen. Han fick komma och lägga sig hos oss och titta på barnprogram ett tag, jag somnade tydligen om en stund och blev väckt av min fina son som klappade mig på kinden och sa att han ville ha frukost , ja flög upp och såg att klockan var 8.30 ! Åh vi som skulle vara på öppna föraskolan vid 09.00 hade jag tänkt. Vi kom inte dit fören vid 11.00 så vi var där och lekte lite mer än en timme sedan tog vi lunch på Ica (korv med bröd) . Det var tänkt att vi skulle gått till Coop men när barnen somnat i vagnen och jag var så sugen på kaffe så stannade jag till hemma för att ta mig en kopp så försvann all ork, blir hemma istället. Liam sitter nu och kollar på en kortfilm om bärgarn och Dewin sover, även fast jag fått av honom ytterkläder så sover han vidare, trött kille !

Vi köpte en overall i stl 74 till Dewin i slutet på sommaren som vi tänkte han borde kunna ha i vinter, Men när jag skulle ta på han den nu för någon vecka sen en kall morgon så fick ja se att den var för liten, så den kunde han inte ha, jag köpte jacka och byxor i stl 80 som ja chansade lite på att han skulle kunna ha, det var dock ganska så stort istället men det gör ju inget då han ändå bara ligger/ sitter i vagnen :-)

Söta Dewin sover och jag passade på att ta kort på hans nya ytterkläder som är en aning stora :-p








Han använder även sina super söta tossor som han fick av Therese & Christian i dop present



Nu ska jag fråga min sötnos Liam om han vill baka bullar :-)

<3 Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar