fredag 18 november 2011

Hej igen !

Nu är det dags, det händer så mycket men ändå inte, fullt upp med att umgås med min fina familj, vänner, krya på alla förskylningsbaciller som gått runt hos oss nu i höst, och en massa annat så det blir helt enkelt inte mycket bloggande även om jag ofta tänker att ja måste uppdatera lite för att sedan kunna gå tillbaka och minnas till allt skoj som hänt. Sen har ju även hösten varit här och vi börjar gå in i kyligare tider och i och med det så går jag in i deppiga tider, mådde Inge vidare ett tag men nu börjar allt bli ljusare och jag mår bättre! Konstigt att man kan gå runt och vara deprimerad även när man har det finaste som finns, två underbara barn som verkligen ger en lycka och glädje !<3 Men nu som sagt mår jag bättre, måste bara jobba på mitt självförtroende som inte alls är i topp direkt tyvärr.



Vi har haft dop för våran fina son Dewin , inget blev som tänkt men dagen rullade på iallafall och vi tackar alla så mycket som kom och förgyllde dagen den 12/11-2011.
Han fick även dessa underbara till gudmor och gudfar:

Fina Linnea & Dewin


Fina Magnus & Dewin


Asch jag hade inte tid att försöka vända på bilden men den får duga, sorry Mange :)

Nu ska jag fixa mat, sedan väcka Liam för att äta innan vi ska åka ut till Ärla och utforska skogen och ha lite picknick om vädret tillåter :-)

// <3 Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar