tisdag 22 november 2011

Oturskille

Min lilla älskling har sån otur, nu har han ramlat ännu en gång och slagit i ansiktet, han gick på sånna här hinkstyltor, hinkar med snören, kan tänka mig att det är lite svårt för honom då han är lite klumpig :p Stackarn, de sa att han fått en bula i pannan och att han sa att han hade ont i kinden när de ringde upp mig för att berätta vad som hänt, men att det skulle vara en så stor bula som det var det trodde jag inte, herregud ja har sett hundratals bulor men aldrig någon såhär stor, såg ut som en stort horn i pannan. Och då sa de att den hade gått ner lite sen det hände också. Vi var ute en och lekte i en timme efter att jag hämtat Liam, och så tittade på lastbilar,grävmaskiner och bussar som donar här i krokarna. Nu sitter vi och mummsar i oss en massa äppelbåtar, och bulan har gått ner ännu mer nu :)

På bilden syns inte själva bulan direkt men man ser ju var den är. Stackars älskling <3



<3 Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar