torsdag 21 oktober 2010

Dags att sova

Äntligen har jag lagt mig under mitt sköna täcke, det tog en evighet att få Liam att somna på madrassen på golvet, men när jag la mig brevid och låtsades sova istället för att tjata på honom då han bara börja gräva bland massa leksaker så la han sig så sött brevid efter några försök att få sin mamma att vakna, sedan somnade han bums:-)

Någon som har en säng att låna ut en stund?:p hade planerat att alla i släkten bara kunde gå ihop och ge Liam den säng vi vill att han ska ha i present då han fyller två år istället för massa leksaker och så men vi behöver ju en nu! Får väl kolla om en tidig present eller så får vi köpa den själva :-) Så fin så, kan fixa en bild imorgon på sängen vi vill att han ska ha. Nu är det dags för mig att sova ett par timmmar .

Godnatt på er allesammans !


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar