tisdag 12 oktober 2010

Godmorgon

Inatt var ingen rolig natt, jag gick och la mig 00.00 för att jag fastnade framför en film , hörde Liam skrika 02.00 , han drömde väl något men jag tröstade sedan tog jag in honom till våran säng för att jag var så trött och tänkte att han kanske somnar om lätt, men det blev inte alls så, Liam vaknade till mer och ville inte alls sova så vi var vakna nån timme iallafall i hopp om att försöka få honom att somna om. Nu när klockan ringde 07.30 så orkade jag inte alls gå upp, grabbarna sover här brevid mig men jag har väl snart inget val pga att Liam
ska vara på dagis 09.00.
Jag känner redan nu hur hemsk denna dag kommer att bli för att man är så trött, min bror kommer hit vid 09.00 så får hoppas på lite bra humör iallafall :-)


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar