torsdag 21 oktober 2010

Kvällsmys

Ja nu har vi precis ätit minibaguetter med en massa grönsaker på , Jätte gott var det, till efterätt blir det OLW:s Stjärnor. Men på tv:n visas inget vettigt alls enligt mig så jag ska kika lite här en stund tänkte jag.
Imorgon är det fredag, jag tycker att veckorna bara rusar förbi, om Liam mår som idag så blir det att gå till öppnaförskolan , får se hur det sk agå med hans humör som han kommit till just nu, Phu, Lyssnar inte alls på sin kära mor och han ska bara testa mig hela dagarna långa, han gör saker han vet att han inte får sen ska han stå och kolla på mig tills att han får ögonkontakt och ändå göra samma sak igen ! Åhh va galen man kan bli.
Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp på rätt sida iallafall för jag vill absolut inte må som idag, ger bara dåliga vibbar för både mig själv ovh stackars all ai min närhet, Liam däremot han utnyttjar ens humör som bara den när han ser att man mår dåligt, är trött eller irriterad. Knasiga lilla killen men ändå mitt allt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar