måndag 29 november 2010

Åhh va jag...

Älskar min lilla familj, världens bästa grabbar ! <3

Idag blev det en heldag hos Fredde's mormor och morfar, de kom hit och börja fixa badrummet på nedervåningen och förde ett jäkla liv så lika bra att kila, Vill inte att Liam ska behöva sitta med kåpor hela dagen heller :p Men han fick ha de ca 5 minuter under frukost innan vi han komma därifrån :)

Ligger här i sängen och funderar lite, denna vecka är fullspäckad , har en hel del att göra men även en massa trevliga saker, imorgon blir det ett läkarbesök med Liam, sedan onsdag kommer bror hit och jag ska väl kolla efter en praktikplats eller så , måste göra något om dagarna innan ja får panik av att bara slappa hela tiden, vill ha lite rutiner och inte bara känna att man kan göra vad man vill hela tiden, det är skönt när man jobbar för då ser man alltid fram emot sina lediga dagar men nu när man går hemma så uppskattas inga dagar mer än andra tycker jag, även om man ger en massa tid åt att söka jobb osv under veckorna.
Torsdag blir det att äntligen gå träffa fina Heidi och hennes skrutt igen, och ja hoppas det blir av då också, sist gångerna vi bestämt så har de kommi upp annat mellan på båda sidor.
Fredag... Ja då är det fredag igen och jag kommer förhoppningsvis må väldigt bra :-) Något skoj får man hitta på den dagen med uderbara Liam.

Nu dags att sova lite gör imorgon blir det upp tidigt innan det ska börja rivas i badrummet igen, vill gärna kommit upp och gjort oss hyffsat klara innan de kommer så att man kan gå ut och slippa allt oväsen.



// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar