tisdag 30 november 2010

Tisdag

Dagen började med ett utvecklingsamtal på dagis , ca en timme satt vi och pratade om min underbara skatt :-)
Sedan blev det en promenad i kylan med Milo, urr va det är kallt ute idag, nu har jag precis ätit lite mat och väntar på att få hämta hem min sötnöt från dagis, idag blir det en tidig dag för honom då han ska till läkarn kl 13.00, äntligen ska han få kolla upp sina exem han har. Så jobbigt nu när han hår och kliar sönder hela tiden och vi får bara smörja med vanlig hudkräm "miniderm" hoppas att han ska få någon vettigare kräm så att det försvinner nångång. Är han duktig hos läkarn så ska han få en liten present :) Sist vi var hos läkarn ochde tog lite blodprov osv så ar han jätteduktig, då lovade jag honom att han skulle få välja något inne på fiket , av allt gottis så valde han en kanelbulle :p haha, så go min lille prins !
Älskar honom sååå !

Dags att kila nu, sen vid 16.00 så blir det att träffa min mor, de håller ju på med badrummet här hemma så vill inte gå hem efter läkarbesöket för allt oljud och alla grejer, jobbigt att bara sitta uppe på övervåningen till de är klara också, utan blir en sväng på stan tror jag. Kanske ska börja inhandla lite julklappar snart... Vad man nu ska hitta på?!

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar