fredag 26 november 2010

Tillbaka

Jag är visst väldigt dålig på att uppdatera här, men idag har det varit fullt upp här hemma, Liam gick tillbaka sin feber på 39.9 , imorse när han vaknade så låg den på 37.9 men han mår sämre ändå, har inte velat ha frukost, lunch, mellis eller middag här hemma, inte ens blodpudding som han älskar. Han bara sitter och gnäller och ser allmänt trött ut. Just nu såhär:






Min stackars lilla kille, jätte hängig. Idag har vi spenderat några timmar hos läkarn, han kikade på andning , öron osv sedan fick Liam ta lite prover, men proverna såg bra ut så vi hoppas på att det stannar här på ett vanligt förskylningsvirus så att det inte blir värre och slutar med lunginflammation eller annat. Nu ska jag äta upp denna "mummsiga" blodpudding så att jag har lite i magen tills att jag och Fredde ska äta ikväll när han slutat jobbet. Efter jag ätit upp här så blir det att krypa ner i soffan med min lilla älskling framför något barnprogram <3

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar