söndag 7 november 2010

Här var det nytt !

Igår köpte vi en ny matta och en tavla, blev faktiskt ganska nöjd över resultatet, skönt att slippa våran andra matta iallafall.
Denna var lite mörk men ändå bra.




Mitt hår ser ut såhär ungefär nu för tiden, en aning gult men så får det vara tills ja orkar göra något åt det, skönt att slippa det mörka för ett tag iallafall.
Alltid jag att göra tvärt om, nu i höst när många blir mörkhåriga så vill jag ha mitt ljusare och sen när våren/sommaren kommer då alla blir ljusa ja då blir nog jag mörkare ist :-)





Nu är det dags att fixa mat, blir korv , pasta och grönsaker för idag orkar vi inte hitta på något annat. Snabbt och bra det är skönt en dag som denna så får man hitta på något roligare till middagen ist .
// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar