måndag 22 november 2010

Härliga dag

Idag vaknade Liam ganska sent, han kändes då ganska varm så jag kollade efter nån halvtimme och då hade han 38.3 i temp. Åh tänkte jag för vi hade planerat att åka ut till landet och umgås med Liam's 'farmor' och hans 'kusin Max. Men han fick äta frukost som han gjorde precis som vanligt sedan var det full fart på honom här hemma, inte alls dålig så vi åkte med ut på landet där barnen och hundarna fick leka i snön, baka pepparkakor, åka lite pulka osv :-) Sedan kom barnens farfar/morfar hem från jobbet då blev det fika och sedan en tripp till mc donalds innan hemfärd.

Pepparkaks bakning















Pulka åkning





När vi kom hem så blev det att fixa Liam för läggdags, tvätta sig , borsta tänder osv, sedan satte vi oss och kikade ut genom fönstret för att se när Fredde kom hem :-) När Liam fått mysa lite med sin pappa så var det dags att krypa ner i sängen för hans del , men han kändes varm igen så vi tog tempen, han hade 39.3.. Åhh tänkte jag ! Inte igen ! Blir att vara hemma imorgon från dagis då. Liam bökade runt i sängen över en timme innan han somnade men nu sover han så sött och jag och min älskling ska kika på film . Den heter " Dumpa honom" tror jag , får se om
Den är någe bra då, sedan blir det läggdags för min del känner jag då jag redan innan 18.00 började bli ganska trötter..
// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar