onsdag 5 maj 2010

Godmorgon dagisbaciller

Phuu, igår började näsan rinna , det blev bara värre hela tiden, när jag vaknade imorse så hade jag ont i hals och täppt näsa. Kunde nästan ana att vi skulle bli förskylda med tanke på att några barn på dagis var riktigt snoriga och hostade och att även en personal hade legat hela helgen men var nu mycket bättre fast fortfarande lite förskyld. Liam mår bra ändålänge så jag hoppas att han slipper:) Nu är det dags att hämta Liam


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh vad det är härligt med dagisbaciller eller hur:-) Lucas hann inte ens gå klart sin inskolning innan han blev sjuk men nu är han härdad och har inte varit sjuk mer än en gång det senaste året så det blir ju bättre iaf. Tack detsamma :-) Ni fick veta ganska sent var Liam fick plats va? Jag upplevde det så när jag läste din blogg fast jag kollade iofs inte på några datum. Dom fick plats från den 23 augusti men jag vet inte riktigt om dom ska börja då eller om jag skjuter upp det ett par veckor men efter sommarlovet iaf så blir det två Liam på kottarna:-) Vad har du fått för intryck av dagiset och fröknarna då? / Micaela

    SvaraRadera