onsdag 26 maj 2010

Mummsar godis och kikar på tv

Såklart så fastnade jag framför tv:n med godis , bara för att jag vet att jag börjar jobba 06.48 imorgon så är jag pigg som ja vet inte vad, Hur ska man somna, och sedan veta att jag måste upp vid 06.00 för att slänga i mig lite frukost och vakna till innan det är dags att åka 06.30. Phuu ! Ja vi får väl se imorgon hur det går helt enkelt, Det ska iallafall bli jätte skönt att få jobba lite nu när man varit hemma så pass länge.
Liam är dock fortfarande sjuk, han hade 38.7 nu inann läggdags så det verkar ju bli bättre iallafall, det konstiga är att han verkar må super bra halva dagen sedan blir han hängig och varm på eftermiddagen.
Får hoppas att han mår bra hela dagen imorgon och är helt feberfri så att han kan vara på dagis på fredag för då jobbar Fredde också, Vi hade tur nu att han var ledig imorgon så att jag kunde få jobba lite :)
Nu är det dags att borsta tänderna, byta sängkläder och sedan krypa ner och hoppas på att somna ganska snart :) Natti på er !

2 kommentarer:

  1. nej nu är det nära! hoppas jag iaf!! längtar så fruktansvärt mycket! helt sjukt! vill att det händer lite mer nu! såå spännande! Tack så jättemycket =D KRAM

    SvaraRadera
  2. Självklart hatar jag inte din blogg, du kan ju blogga från Blogpress och få det snyggt ;) Funkar inte för oss på blogg.se om jag förstått de rätt. Jao, batterier är ju inge vidare. 48 timmar håller de om jag inte rör den, typ. Hoppas allt är bra med er :) Vart jobbar du förresten?

    SvaraRadera