fredag 7 maj 2010

Hemma mys

Åhh så härligt det var att komma in i värmen, Vi mötte Fredde vid stenbygård som var påväg hem
från jobbet så vi passade på att höra sällskap hem när ändå Liam var så glad över att se honom:) Inte ofta han slutar klockan 16.00 så det gäller ju att passa på att umgås, men det var ju som jag tänkte, haha, när vi kom hem så ringde Liam's farbror och ville ha hjälp med en sak så att Fredde fick åka iväg igen, men på ett villkor , haha, att de tog med pizza från American pizza när de var påväg hem igen:) Har vart sugen på det i flera dagar nu så nu hoppas jag att det gör som de sagt. Då blir jag super glad !
Liam och jag har iallafall haft det supermysigt här hemma, först så bakade vi muffins, han älskar att vispa och kladda lite.









Han är väldigt duktig på att bygga torn med klossar också ...




Och en bild på hans älskade mamma också ;)




Nu ska vi gå och fixa klart Liam för läggdags, han är jätte trött nu efter en dag på dagis med massa lek och sedan en massa mys och bus här hemma också . Ny kommer han gåendes med sin napp och snuttis så jag tror att han kommer somna ganska direkt när han är klar.


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: