torsdag 20 maj 2010

Torsdag

Vi vaknade klockan 07.00 idag, Liam somnade 19.00 igår så jag trodde att han skulle vakna tidigare men det gjorde han inte, så skönt , Att gå upp klockan 07.00 tycker jag känns bra då vi ska vara på dagis klockan 09.00, Då hinner man piggna till lite, äta i lugn och ro, och bara ta det lugnt helt enkelt.
Nyligen kom jag in efter en promenad med Milo, Jätte skönt ute idag, Får hoppas att solen tittar fram ännu mer under dagen.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, Just nu så har jag kikat lite på arbetsförmedlingen om cv osv, Har inte så himla mycket att komma med då jag fick arbetet på Berendsen först under gymnasie tiden , då jag hade det som ett extra jobb efter skolan, Sen dess så har jag bara fortsatt där och nu när man blev varslad så har jag ingen aning om vad man ska hitta på. Jag har vikariat där i sommar från 14:e Juni till 15 augusti så på sätt och vis så skulle det bara vara skönt att gå hemma tills dess, men vem vill inte ha ett jobb, Jag ska kika lite och se om man lyckas hitta något innan, Först och främst kanske man ska komma på vad man vill göra ?! jag har ingen aning alls vad jag vill jobba med och just nu känns det som om att man kan ta vad som helst näst intill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar