lördag 15 maj 2010

Lördag

Ligger i sängen och myser med Liam, han är helt inne i barnprogrammet så jag passade på att skriva ett par rader här. Idag skulle vi åkt på kalas hos Liam's farbror men vi blir hemma, när jag vaknade så nyss så var jag jätte täppt i näsan och hostat ett par gånger men jag är inte lika slemmig och har inte så ont i halsen som igår. Sista dagarna då jag vaknat så har jag knappt kunna andas så det känns skönt att det är som det är idag.
Strax ska vi gå ner och äta frukost så att det inte blir allt för sent:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. hon va ute och lekte ute på landet och när hon kom springande tillbaka så hade hennes klo delat sig så pulpan blottades. Så vi fick åka upp akut på natten och operera bort hela klon. Nu måste hon ha strumpor inomhus och skor utomhus stackarn! hoppas att nya klon är på väg ut snart. Har börjat att vara lite från klon oxå men det är väl det som är tecken på att det håller på att läka och få bort bakterier. Sköljer ju med koksalt, får inte använda nåt starkare fast man vill för att få bort det onda... =/ såg eran andra lilla bäbis :) vad är det för ras? niclas vill skaffa en liten sån mindre hund eller råttvariant som ja kallar det :P haha men mops eller petit brabancon är väl sånt ja godkänner, han är dock inne på chihuahua.. det tror ja inte han kommer att få genom här hemme ;)

    SvaraRadera