fredag 14 maj 2010

Varför just vi ??!!

Innan min graviditet så var jag näst intill aldrig sjuk, helt underbart, men bara för att något så underbart kom till världen så var man ju såklart också tvungen till att få lite skit ! Liam slapp alla sjukdomar sitt första år men för min del så har det varit något näst intill hela tiden, och denna extrema trötthet som finns blir absolut inte bättre av att man ska behöva vara sjuk så ofta.
Nu är det så illa att kan knappt orkar ta hand om mig själv, gissa hur det känns attt sitta hemma få med en livlig krabat på 16 månader och en valp som är nyopererad och behöver all träning och tid han kan få.!?
Jag känner mig som världens sämsta mamma just nu, vill bara dra täcket över huvudet och komma fram då allt är bra ! Liam är bara på dagis tisdag,onsdag och torsdag så han är ledig idag, Fredde jobbar till 19.00 och kommer väl hem till 19.30,det ser ut som ja vet inte vad här hemma pga att man inte orkar plocka undan allt som dras fram och sen har vi hela helgen då Fredde jobbar, mår jag inte bättre så vet jag inte hur ja ska orka, Hushållshjälp/barnvakt tack !



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar