tisdag 26 april 2011

Dags för lite regn.

Jag klev precis innanför dörren,  Kände att det börja komma lite regndroppar, Hoppas det bara är det lilla så att det inte slutar med spöregn för det vill vi inte ha heller.
Idag var jag på mitt sista möte hos min coach, Sen har inte så mycket annat hänt, Liam blev överlycklig imorse när jag lämnade honom och personalen sa att de skulle gå ut och leka direkt, Fick inte ens ett hejdå utan han blev så glad och sprang bara direkt ut , fick ioförsig ett stort smile innan han sprang iväg så det får väl duga, Kul att han inte blir ledsen när man ska lämna honom iallafall.

Jag har lämnat in min telefon och har nu någon lånetelefon som jag inte förstår så mycket utav, Har heller inga nummer på telefonen så hör av er ni om det är något :P

Nu ska jag få i mig lite mat sen blir det nog att lägga sig på soffan med benen högt ett tag, Så skönt !

1 kommentar:

  1. Ja det känns som att man kommer leta i en evighet efter "vårat" hus. Mycket som ska stämma in sen ska man också vinna en budgivning. Suck. Men som sagt det tar den tid det tar och som du säger man lär sig mycket efter varje visning.

    Grattis till graviditeten också. Så roligt. När är det beräknat? Vet ni vad det är? :) kram

    SvaraRadera