torsdag 7 april 2011

Lunch

Sitter här och äter en extremt enkel tonfisksallad, orkade inte fixa en massa grönsaker så det blev bara pasta, tonfisk och röd paprika :-) smörgås på det också .



Idag ska jag på uppföljnings samtal på förskolan, fick skriva en lista för att jag ska komma ihåg allt jag verkar behöva ta upp med dem igen. Känner mig som
En jobbig tjatig morsa men va tusan, det är ju faktisk min älskade son det handlar om och de ska följa mina regler ! :-)
Sen ska jag och Liam gå hem för att äta lite mellis innan det är dags för att åka och möta upp min mor för att sedan åka och handla . Ska bli spännande och se hur det går att åka buss med Liam utan vagn, när han väl gjort de så har Fredde varit med och så har heller inte jag varit såhär gravid som jag är nu :p Haha. Jag hoppas att han sköter sig och njuter av att titta ut genom fönstret hela vägen :-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar