onsdag 20 april 2011

Fullt upp !

Hela denna morgon har jag haft fullt upp med att diska, tvätta, dammsuga, plocka osv . Nu känner jag att jag skulle behöva vila ett tag så ska sätta mig ner här och äta en apelsin så jag får lite ork till att gå en promenad med Milo innan det är dags för lunch, vad man då ska hitta på !?

Blir galen nu när det gäller kläder ! Varje dag står jag och river i byrålådorna och garderoben, INGET passar längre :p Det känns som om att jag har samma kläder hela tiden och jag är såå trött på de, antingen ett par urtvättade leggins eller ett par fula gamla jeans som jag egentligen inte alls gillar men vad gör man inte, måste ju ha något på mig, har haft tur med tröjor då jag innan ja var gravid nästan bara använde lite längre tröjor och linnen, så har kunnat haft dem... Tills NU ! Haha, nu har jag inget som sitter bekvämt och om det sitter lite bekvämt så ser det ganska illa ut , haha, magen växer med andra ord även om jag inte tycker den är så stor, men enligt jackor och tröjor så är magen mycket större än vad den var med Liam, min jacka som jag hade tills dagen då Liam föddes den får jag knappt alls igen nu, om jag drar igen den så stramar det i magen för att den sitter alldeles för hårt.
Inte ens mina mjukisar sitter bekvämt längre. Men nu är det inte så långt kvar så får väl stå ut och hoppas på att värmen kommer snart så att man kan gå i uppknäppta tröjor eller med bara linne/t-shirt.. :-)

Nä nu är det dags att gå en promenad med Milo .

Byee


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar