lördag 16 april 2011

Godnatt

Mysiga fredag men med extrem värk pga en visdomstand som r påväg upp och har orsakat en väldig inflamation, kan knappt gapa, prata ,svälja, ont som bra den, fått tuggat Alvedon och vilat, blir så extremt trött på detta, fick en akut tid tack och lov till tandläkarn och som tur va så slipper jag börja med antibiotika nu iallafall, men blir det inte bättre efter allt rengörande med nån gelé osv så kan det sluta med operation. Får helt enkelt hoppas att det ger sig så jag slipper ! Det jobbiga är attest gör ont bara ja öppnar munnen och så har inflamationen gått ner mot halsen så gör ont när jag ska svälja, inte lätt att få i sig mat alls :-(

När jag hämtat Liam idag så tog vi oss en promenad till lekparken, Och även till stenbygård där vi kikade på djuren.







Nu ligger jag brevid min lille prins, när jag skulle pussa godnatt på min sovande lilla älskling så kände jag bara för att få ha honom nära, så tog in honom till våran säng, (dumma mig) haha, men han är ju så söt så kan inte låta bli ibland, så mysigt att vakna upp och ha honom liggandes brevid :-)

Bebis i magen verkar ha fått för sig att h*n ska lova runt som bara den just nu, trycker som tusan och får rejäla sparkar , lägger ja mig på sidan så har bebisen madrassen som boxningssäck och det är absolut inte bekvämt för fem öre, ligger ja på rygg så känns det som om den lille gör kullerbyttor och trycker på kissblåsan, så obekvämt och jobbigt men ändå så underbart mysigt, härligt att känna all energi den lille har där inne iallafall <3

Godnatt och sov gott !

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar