söndag 25 september 2011

02.37

Liam ville inte sova middag idag när jag frågade så jag provade att ha honom vaken, det gick sisådär måste ja säga, han däcka 17.30 och det gick inte att få liv i honom så vi bar upp honom i sin säng, han sover fortfarande så det ska bli intressant att se när han vaknar och är säker då också pigg som en lärka. Själv så fastnade jag framför tv:n och blev slö så kom inte upp till sängen fören vid 02.00. Men när jag bar upp Dewin som sovit på soffan ett par timmar så vaknade han såklart, lika go och glad som vanligt när han vaknar till.



Försökte natta om honom men icke det, det fick bli att lägga honom vid mig nu för lite amning , han somnar förmodligen snart så att jag också kan få sova, behövs några timmars sömn så jag hoppas Liam sover ett par timmar till iallafall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar