lördag 10 september 2011

Godmorgon lördag

Vi har haft en härlig morgon här hemma jag och barnen, (Pappsen sover som oftast lite längre :-p ) Liam kom in till oss 08.15 med alla sina älsklings mjukisdjur, hoppa upp i sängen och la sig mellan mig och Dewin som låg kvar i våran säng efter att han ätit strax innan 06.00,Såå skönt när man ammar att man bara kan ta upp han ur spjälsängen ,lägga honom vid mig så att han kan äta och sen somnar vi om båda två :) Underbart ! Vi hade lite morgonmys ett tag innan vi gick ner, där vi kollade på filmen blixten eller vad den heter, Den där röda bilen iallafall , haha, Ingen koll då Liam aldrig kollat på den, men nu börjar det bli av lite intresse.
Dewin fick mat och sedan var det dags för mig och liam att äta frukost.

Nu har precis Liam kommit ner efter ett bad med sin far, Jag ska fixa till oss så att vi är klara för att gå en promenad till coop där vi ska inhandla allt som behövs för att göra tårta tills senare idag då min familj kommer över på fika för att fira mig lite i förväg, fyller ju inte år fören på onsdag men eftersom att Liam sk apå dagis på torsdag och de inte kan komma förens efter 18.00 då de jobbar så blir det bättre att de kommer hit idag.
Nu kom Liam och sa "tårta", jag sa till honom att vi skulle kika lite på datorn efter vad vi skulle göra för tårta :)

 Ha en underbar dag allesammans !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar