fredag 30 september 2011

Godmorgon Fredag

Godmorgon !
Då var det dags för helg igen, jag känner dock inte speciellt mycket skillnad mot de andra dagarna , visst är det ju supermysigt att ha båda barnen hemma och hitta på saker det är väl den skillnaden :-)
Imorse vaknade jag, Dewin och Liam av Fredde's kära väckarklocka som ringde hundra gånger från 06.00-06.30 och som vanligt så får jag ligga och knuffa på honom ett bra tag innan han vaknar och stänger av skiten. Det jobbiga är att när jag vaknar på detta sätt så är mitt humör Inge vidare alls, huvudvärken kommer direkt och jag vill bara gå och gömma mig. Men var man inte för kiddzen :) Dewin fick lite mat och somnade om direkt, Liam gick ner till Fredde och åt lite frukost efter att ha tittat en stund på barnprogram uppe i vårat sovrum, då passade jag på att ta en dusch innan Fredde åkte så att jag hade det gjort. Nu blir det frukost för min del så att man piggnar till och rättar till detta dåliga morgonhumör :)

Liam provade sin nya tröja som
han fick av gammelmormor och gammelmorfar .


Dewin vaknade precis igen, han somnade om där imorse direkt efter att han ätit lite.


Mina fina pojkar <3


<3 / / Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar