söndag 18 september 2011

Dagarna går alldeles för snabbt

Men mycket har hänt iallafall och det är alltid skoj, Jag själv har fyllt år bland annat, Den 14:e september blev lilla jag 24 år, Fredde´s  far kom då hit med en hamster som de haft ett tag hos sig, Haha, Visst att jag har sagt att jag också vill ha en men jag har kansk einte riktigt menat att jag VERKLIGEN vill ha en , haha, Skoj var det iallafall. Den där lilla hamstern är väldigt omtyckt av Liam också, Dock så försvann den redan dagen efter vi fått den, den hade rymt, vi letade och letade men gav sedan upp då vi had ehaft altandörren övven halva dagen så kändes det som om att den säkert var borta helt. MEN på kvällen tittade den ut från garderoben här nere, Gissa om man blev glad, Hur skulle det se ut om man fick en hamster och redag dagen därpå så hade man slarvat bort den , men den kunde visst öppna luckan på gallret själv så det var inga konstigheter alls för den där lilla filuren att ta sig ut.

Liam har varit lite förskyld här ett par dagar, snorig, hostig, nyser, trött och allmänt grinig, Men nu är det mycket bättre och det är bara den snuviga lilla näsan som inte vill ge sig, vi har sittit hemma inne nu i två dagar och det har varit rätt skönt faktiskt, en massa mys och en hel del lek i lugn och ro, inte allt för mycket ståhej precis vad han behövde. bakade en sockerkaka för någon dag sen , han tycker det är jätte skoj att baka så nu ska vi strax göra en kladdkaka att överaska pappsen med när han kommer hem från jobbet :)
Stackarn bara får jobba och jobba, inga roliga tider alls heller men sånt är livet, Vi får hoppas att han hittar ett annat snart så att han också frå träffa barnen lite mer, Nu blir det näst intill bara morgon och vid nattning känns det som.

Dewin växer så det knakar, Sötaste lilla killen, han har haft storlek 68 på kläder nu ett tag men vissa plagg börjar även där bli lite små, Snart är våran lilla prins hela 3 månader ! Låt mig tänka... Jaa imorgon redan ! Herregud va tiden springer iväg.

Nä, nu kom stor prinsen och vill börja baka som jag sagt ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar