onsdag 21 september 2011

Regn = Städa

Ja denna dag har bestått av att städa och tvätta, Skulle ha tagit en promenad ner på stan med Dewin men med tanke på att det regnade så tappade jag lusten till det.
 Nu ser det iallafall helt ok ut här hemma ( på nedre våningen) Övre våningen får jag ta  lite snabbt snart inann jag ska hämta Liam från dagis. Har precis slängt i mig lite lunch så jag behöver vila lite nu.

Nu räknas dagarna ner.. Snart kommer världens bästa Magnus hit och det ska bli så underbart att få träffa han och söta Joel igen ! Mysigt att det blir övernattning också, skoj för barnen och vi får njuta mer av varandras sällskap :) Vi längtar ! <3

Dewin blev tre månader i måndags och det ville han fira genom att skratta högt för första gången, Han skrattade massor, men på kvällen när vi skulle visa pappsen så ville han inte riktigt ge med sig , haha, Söta unge ! Igår var vi på 3 månaders kontroll, då Dewin även fick vaccineras, Stackars lilla kraken skrek så mycket efter andra sprutan i låret. Nu är säkert bvc tanten lika omtyckt av honom som hon är av mig.
Dewin vägde 7900gram och var 65 cm lång, huvudomfång är 42 cm. Min stora skatt <3
Han ligger nu i sin vagn ute och sover så gott, Han somnade direkt när vi promenerade till dagis imorse vid 08.30 och vaknade inte fören 10.30, sedan åt han bara vid 11.00 och vi hade en liten mysig stund framför tv:n innan vi gick ut med tvätten igen vit 11.30 då somnade han igen. Men förstår att han sover så mycket för att inatt så var han vaken mer än vad han sov kan jag säga, Säkert för sprutorna men också för att han hade väldigt ont i magen stackarn, Men allt kom ut på morgonen sen så det blev en härlig blöja att byta, Phu !

Nu ska jag föna håret och dra några drag med plattången innan jag ska städa lite snabbt där uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar