lördag 6 mars 2010

Frisk :)

Nu mår Liam äntligen bra igen, Igår mådde han bra hela dagen bara att han inte ville äta annat än välling, men så brukar det vara efter att han varit sjuk , och när man haft just magsjuka så förstår man ju det, Han var feberfri hela dagen också, idag vaknade han pigg som han brukar och har ätit en bra frukost och även lekt en hel del. Nu ligger han ute i vagnen och sover, jag hade tänkt att jag skulle komma iväg till coop en snabbis för att handla lite av det jag missade då jag var och storhandlade i fredags.
Jätte härligt väder idag så det ska bli skönt att gå ut och gå lite, Nu när man suttit inne ett par dagar igen så vill man bara ut !  Ville ha Liam hemma en feberfri dag innan så det blev att vara inne och bara ta det lugnt igår, Möblera om i Liams rum gjorde jag, ställde in en hylla också så nu blev det riktigt bra när han fick upp massa saker från golvet.
Nu ska jag gå ut en snabbis med Milo innan jag tänkte börja röra mig mot affären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar