måndag 29 mars 2010

Underbara dag !!!

Kan man må så bra ?! Jag har haft en underbar dag med ett toppenhumör, Dagen började med städning och lek för mig och Liam, efter att han vaknat 09.20  ;)  Så himla skönt att få plocka och dona lite på egen hand, Jag åt frukost och tog det lugnt och skönt, Sedan slog jag en signal till barnomsorgen och fick höra ett väldigt bra besked ! Liam har fått plats :) Där jag ville ha honom också, Konstigt nog så sa de förra veckan att det inte fanns några platser här i området och att jag skulle gå och kolla på lite dagis här omkring istället, Det gjorde jag men jag visste ju innerst inne att jag inte ville ha honom på något av de dagisen. Så himla skönt att han fick en plats nu så att vi slipper försöka lösa allt med barnvakt osv under sommaren. Han börjar i början på maj och det kommer han nog att gilla jätte mycket, han behöver få komma ut och träffa andra barn och vuxna nu. När vi hälsade på dagis så såg man hur han trivdes direkt med barnen och alla nya saker som han aldrig sett. Han ville inte ens gå därifrån.
Efter en härlig morgon här hemma så tog vi oss ner på stan för att träffa underbara Mange, Som jag saknat honom alltså, Min underbara bästa ! Vi gick omkring på stan och snacka blajja ,åt mat som var sisådär och fikade gott därefter :) Liam fick 100 bollar till sitt bollhav av dem, Eller kan man kalla det bollhav, Han har en liten bassäng, Vi köpte även en slags klosslåda till deras son Joel, som var i form av en klocka , Hoppas att han gillar den han som älskade klockor. Det tråkiga var att säga hejdå när det var dags för honom att åka hem till sin familj i Nyköping. Usch, ville bara att han skulle stanna, Men jag ska snart åka hem till dem och då ska äntligen våra små söner träffas igen för en massa lek och bus. Det skiljer precis en månad på grabbarna så det ska bli såå kul att de får träffas igen, Sist så var de inte så stora alls och det var på Liam´s dop så det blev inte att de fick umgås speciellt mycket alls. Imorgon har vi fullt upp, på morgonen kommer Liam´s farmor och faster hit och efter lunch så ska jag och Liam åka hem till Jaqueline och lille Adrian, Det ska bli jätte kul att träffas igen. Sedan när det är dags att åka hem så blir det bara att fixa mat och sedan kommer Fredde´s mormor och morfar hit för att vara barnvakt, För jag ska åka med Liam´s farfar till strömsholm med Milo som ska på kontroll igen för sina ben. Fick en gansk aknasig tid tycker jag, vi skulle vara där 18.00, sent tycker jag men vad ska man göra, de har väl fullt upp. Nu är det dags för mig att fixa för läggdags, är slut efter en helt underbar dag :)

1 kommentar:

  1. gillar allt du skrivit:) var verkligen en jättemysig dag, riktigt kul att få umgås och prata massa och leka med lilla killen, han är ju mega söt:)Fick iallafall många bra bilder på er. Mmm, det var tungt att åka hem när vi äntligen verkligen umgåtts igen. Men snart ses vi i Nyk:) då ska våra grabbar äntligen träffas och leka:) ha det bäst. puss

    SvaraRadera