torsdag 4 mars 2010

Godmorgon






Nu har jag vart vaken i över en timme , trött som man är men ändå kan man inte somna om, Liam ligger fortfarande och sover här brevid varm som attans så jag antar att febern inte velat gå ner speciellt mycket alls, igår när vi skulle gå och sova så hade han 39,7, lyckades iallafall få i honom en halv flaska välling som han fick behålla för sin lilla mage :) fast då han vaknade klockan 02.00 inatt då han fick lite vatten så kom det upp lika snabbt. Jag hoppas att man slipper se några spyor idag och att han mår bättre under dagen nu. Vi får väl se om han får i sig någon frukost när han vaknat, jag hoppas på det. Själv ligger jag här och magen börjar kurra nu, men tänkte jag skulle vänta på att grabbarna ska vakna. Konstigt att Milo ännu ligger och snarkar han brukar också äta vid denna tid och sen få gå ut. Men bara skönt för min del att få ligga kvar en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar