tisdag 16 mars 2010

Skönt bad

Jag har precis ägnat en timme uppe i badkaret, så himla skönt att bara ligga och inte tänka på något alls, pyssla om sig själv lite :) Hade tänkt att gå och sova strax men bestämde mig för att kika lite på nätet en stund innan, ska beställa en massa kläder från H&M till mig och Liam också som jag hittade i katalogen tidigare idag. Imorgon har jag planerat att baka lite, Blir nog muffins och en kladdkaka kanske, Köpte hallon här om dagen så ska göra ett par hallonmuffins och sen ett par utan hallon. Då har jag lite fika tills att Liam´s farfar kommer på besök, sedan skulle ju även Johanna komma förbi så det passar ju perfekt med lite bakning under dagen.
Nu ska jag börja kika inne på H&M och hoppas på att alla kläder jag vill ha finns kvar :)
Natti natti på er Söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar