onsdag 3 mars 2010

Magsjuka

Här hemma har vi tvättat sen 08.00 imorse, snacka om mycket tvätt, och mer blir det hela tiden då vi har en liten kille som kräks stup i kvarten. Såå jäkla typiskt, pratade med Camilla igår och sa då att man hellre är förskyld än magsjuk, såklart så inträffar det dagen efter man sagt så. Vaknade klockan 04.00 av att det lät som Liam höll på att kvävas, sprang in och där satt han och kämpade för att försöka få luft, jag höll upp armarna rakt upp och det var som att trycka på en knapp, det kom floder. Sen dess har vi vart vakna, men Liam har sovit lite under dagen iallafall, jag hatar magsjuka och kräkningar, mår så illa själv av att bara se det och imorgon är det väl jag som fått viruset, det skulle inte förvåna mig. Inget trevligt inlägg alls det här så måste muntra upp det lite , Idag kom Manfred till världen, som vi har längtat efter denna bebis! STORT grattis till Sara , Kim och Alicia som nu är storesyster :) Är så glad för er skull !


Min stackars pojke




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar