lördag 13 mars 2010

Lördag

Hela dagen igår spenderade vi i Ärla, jag, Liam och Milo. Nu är Milo mycket bättre i sitt ben så han gick jättebra. Idag skulle vi få besök av Liam's farfar men än sålänge så vet jag inte riktigt hur det blir. Senare mot kvällen så ska vi till Chrille och Therese :) ska bli kul att för en gångs skull åka dit, annars har vi alltid varit här hemma och nu var det ett väldigt bra tag sen vi var hemma hos dem. Ska försöka hinna få upp lite tavlor, krokar och en hylla i Liam's rum idag. Så att man får lite ordning och så ser det mycket roligare ut också än bara en massa vita väggar. Nu ska jag börja laga mat så att Liam hinner äta innan det är dags för honom att sova middag:)

Mina senaste inköp :

En skinnjacka till Liam





En till jacka till Liam




En tröja till Liam




En tröja till mig




Super nöjd över att jag hittade jackor till Liam, nu har han jackor till när våren kommer. Skönt att ha köpt det nu så att man slipper springa och leta när våren väl är här, när den nu kommer vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar