måndag 8 mars 2010

Varför just vi ?!

Vad är det som händer?!
När ska vi få må bra, när ska vi kunna hitta på saker, träffa folk och bara njuta av livet ??! Är det inte pga sjukdom, trötthet, depression, sorg, eller smärta så är det något annat som kommer upp ! Vem ska man prata med, ingen undrar hur man har det, ingen orkar lyssna, ingen har tid, sen finns de som man kan prata med men som man inte vill trötta ut på oss eller så finns de bara de som man känner att man inte vill berätta sånt för. Hur länge orkar man ha det såhär...? Blä blä blä !

Jag är Väldigt dålig på att skriva av mig just nu och så kommer det nog tyvärr att vara en stund till känns det som, jag hoppas på bara några dagar och att man ska få må bra sen !
Jag vill, vill, vill och VILL !!






Magnus jag ber dig min bästa ! Flytta tillbaka !!!!! Du är enormt saknad här ! Du är min bästa vän som alltid kommer att ha den platsen,men nu är jag trött på att bara höras via telefon hela tiden , nu får du allt komma tillbaka !!!! <3 jag vill kunna träffa dig när som helst hela tiden inte bara 1 gång om året :p

1 kommentar:

  1. En dag kommer jag tillbaka min bästa vän:) Jag lovar dig.

    SvaraRadera