onsdag 15 december 2010

Busunge !

Min lille busunge vill aldrig gå hem nu när jag ska hämta honom
från dagis, han ska bra springa och leka mer eller gömma sig:-) Fast jag förstår honom, det är alldeles för lite tid för honom där, skulle vilka att han var där till 15.00 varje dag men det är bara jag som tycker och inte de som bestämmer skiten! Han älskar ju att vara där så han skulle ju bara må bra av det :) Slippa bli arg varje dag när vi ska gå hem sen så betalarman ju ändå likamycket nu som om att han skulle gå där från öppning till stängning. Dåligt tycker jag.. Får helt enkelt fortsätta leta upp ett jobb som jag gjort halva dagen idag, så fort jag känner mig kryare så får jag gå ut och kolla extra ! Idag har jag haft en hemsk huvudvärk och täppt näsa, och ingen ork alls.. Men det känns bättre och bättre då imorgon hoppas jag de är över :-)

Nu ska jag äta en smörgås till innan det blir en massa mys med Liam <3


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar