söndag 19 december 2010

Godmorgon

Oj, vaknade för en liten stud men ville inte öppna ögonen, kändes som om jag knappt sovit något, konstigt för att såhär länge var det läänge sen jag sov, vid denna tid brukar Liam och jag äta eller fixa lunch. Haha, kanske helt enkelt sovit lite för mycket eller så la ja mig alldeles för sent för att få den där riktiga sömnen..
Ah, skönt att man bara kan ligga kvar en stund utan att hoppa upp direkt, även om det är väldigt mysigt då Liam är hemma och man hör på morgonen hur han ropar på mamma & pappa :-)

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår iallafall med god mat och trevligt sällskap :) En toppen lördag hemma hos Therese och Chrille !

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, måste iallafall gå och köpa present till min bästa väns son Joel :-) , för imorgon så ska vi äntligen ses och det ser jag enormt mycket fram emot !

Ligger här och njuter av dessa små rörelser i magen, så himla mysigt , känns som fladder och ibland små puffar, precis som det gjorde med Liam i början, men då dröjde det ett litet tag till in i graviditeten, så antar att det är den lille krabaten då det känns lika mysigt :-) Har kännt såhär nu ett par dagar men bara på kvällen när jag gått och lagt mig.. Fast inte alls såhär mycket heller så jag hoppas det är den lille och att jag snart får känna det mer tydligt för det är ju alldeles underbart <3

Nu är det dags att kliva upp här snart för att äta frukost.

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar