lördag 18 december 2010

Härligt !

På efter middagen då Liam vaknat så var det dags för honom att åka till sin farfar , han gav mig en snabb puss på kinden sedan traska han iväg hur fint som helst utan att ens vända sig om för att kolla på oss då vi sa hejdå :p Haha, han älskar att åka dit verkar det som :-) visst är det tråkigt att han inte vinkar hejdå men det är ju superbra att han får komma iväg lite ibland och speciellt dit han verkligen gillar att åka, plus att han slipper sina föräldrar för en stund:) Våran kväll ska spenderas hos Chrille och Therese och det ska bli jätte trevligt och skönt att få komma iväg lite :)

På tal om det så skulle jag prova ut lite kläder, men allt jag provade känner jag mig bara allmännt tjock i, antingen sitter det alldeles för tajt och är inte ett dugg bekvämt eller så ser det bara riktigt konstigt ut, längtar lite tills magen växer lite så att man kan känna sig gravid och fin istället för att bara känna sig obekväm med denna kropp man har nu då de bara vuxit lite grann :)

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar