onsdag 8 december 2010

Lite sådär....

Hejsan !
Känner mig bara så deppig nu sista tiden så vet knappt vad jag ska skriva, man vill ju inte bara skriva av sig allt tråkigt..
Att jag känner mig så är för denna dåliga sömn !
Men som sagt, jag har inte sovit på flera nätter, först har jag jätte svårt att somna och sedan vaknar jag ett flertal gånger och oftast tar det ett bra tag innan jag kan somna om. Allt började när Liam var sjuk, när han låg med en väldigt hög feber, jobbig hosta osv.. Då vaknade jag till av minsta lilla ljud för att kolla till min lille skruttis, men nu är han ju frisk och har varit det ett tag men ändå är det lika dålig sömn för min del.. Att sömnen kan vara så pass viktig det känner jag verkligen nu, känner mig som en väldigt tråkig mamma, jag kämpar för att orka leka en massa med Liam men bara efter en kort stund så är jag slut.. Bara att kämpa på för de livliga små liven, ibland undrar man var han får all sin energi från:-)

Vid 17.00 tiden idag så fick jag nog, jag kände att om jag tar en lite längre promenad under kvällen så borde jag somna gott och förhoppningsvis sova hela natten, vi tog oss en promenad till Tunapark där vi shoppade lite och även åt lite mat sen promenerade vi hem igen, när man väl kom innanför dörren så ar man såklart väldigt trött i benen efter att vi också gått en hel del under dagen så att man ville bara sätta sig i soffan men en kopp the under en filt , här sitter jag nu och kroppen har börjat lugna sig lite så snart blir det läggdags för min del.

Har iallafall haft en härlig dag som jag hade sett fram emot ett tag nu :-) Allt gick som det var planerat och jag känner mig allmännt glad efter denna härliga onsdag, nu behövs bara lite sömn inatt så att jag är pigg och glad även imorgon, för då är det dags för ett nytt möte :-)

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar