tisdag 14 december 2010

Hejsan

Idag har jag haft en härlig dag, först tog jag och Milo en promenad ute i kylan på 35 minuter sedan så åkte jag ner på stan och mötte upp Linda, vi åkte till öb där det shoppades lite småsaker, Sen åt vi lunch på Spicy hot, och så mycket tror jag aldrig jag ätit, var super hungrig verkligen efter att jag bara ätit lite frukost som jag annars brukar kunna äta väldigt mycket men imorse blev det lite stressigt till dagis åter igen :p

Nu har Liam och jag precis ätit mellis som bestod av varm o'boy och skogaholmslimpa.
Nu ropar Liam.. Han behöver visst hjälp ser jag,
Ska gå och förklara för Liam nu att om han ska plocka bort alla julgranskulor så får han försöka sätta tillbaka de också :-)

Vår lilla gran, men alla våra soffkuddar i bakrunden som vi inte har en aning om var vi ska göra av dem..



// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar