fredag 17 december 2010

Trött !!

Jag är helt slut.. Helt plötsligt har denna trötthet kommit tillbaka efter ett par veckor, men har fått en del julklappar inhandlade idag iallafall :-) Nu är det bara nån kvar och den kan ja ta i helgen kanske. Känns skönt att ha julklappar klara men mindre kul att veta hur läget blir på julafton.

Jag och älskling har precis ätit tacos och kollade samtidigt på en helt värdelös film som stängdes av direkt efter maten, nu får vi se om han vill kika på någon annan eller om ja kan gå och sova :p
Vill han kolla på film så är det klart ja måste göra honom sällskap :)

Är det aldrig uppskattat av andra att man skaffar ett till barn eller ? Känns så, har fått ett väääldigt fåtal grattis till denna graviditet och ännu färre som verkligen verkat glada gör våran skull.. Tråkigt.. Man mår ju verkligen såå mycket bättre nu när man redan mår dåligt..... Jag hoppas allt vänder snart och att jag kommer ur min lilla depp period, Och att jag kan njuta av de få grattis man fått istället för att bara tänka på alla som inte ens sagt något eller de tråkiga bemötanden man fått av fler man berättat det för !
Vi är iallafall överlyckliga att en liten till snart förhoppningsvis ska komma till världen, och ännu mer för att det är våran älskade lilla nya familjemedlem som vi redan nu älskar så och längtar så mycket till att få se.
Lillen är beräknad till i juni så är nu i v. 15 :) Det är såå lång tid kvar verkligen men som tur är känns dagarna inte alls så långa som förr graviditeten, just för att nu har vi våran älskade Liam som fyller upp våra dagar, även han går och pussar på magen, klappar och vill krama på den lille kulan, Så säger han Beebzzz, bebisss eller liknande sött :-) Hans ord för bebis<3

Allt var underbart efter ultraljudet vi gjorde i v. 14, hade en enorm oro av några anledningar som släppte mycket efter att vi fått se den lille och att det såg bra ut<3 Nu ser vi fram emot nästa ultraljud som vi har i januari :-)

Lille kulan i v.13.. 12+4



// Jenny

2 kommentarer:

  1. Jag är efter missat helt att ni ska ha barn igen . Gud vad kul ! Grattis , hoppas allt går bra och att julen löser sig :(! Många kramar Camilla xgrannen! Godjul och gottnytt år !

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hunnit med att läsa alla bloggar när vi varit sjuka så jag såg inte den stora nyheten förrens igår på facebook, men ett jätte stort grattis till er :) så roligt för Liam och bli storebror :)

    SvaraRadera