fredag 10 december 2010

Fullrulle

Idag har vi ett väldigt tajt schema , började tvätta kl 10.00 i tvättstugan, gick till affären för att handla och nu ska vi laga mat, till lunch får det bli potatis, fiskbullar i hummersås och grönsaker, efter lunch blir det att sova middag för Liam och jag ska snabbt ta en dusch och göra mig iordning så att jag är klar med mig själv, disken och tvätten innan han vaknar :-) Sen när det av mot tuna park där vi snabbt ska köpa en present till Fredde's mormor som ska firas imorgon och sedan ska vi in på Coop för att köpa lite Fredag's mys :)

Väl hemma blir det att packa lite och sedan göra iordning mat, och till middag ska vi äta kyckling nuggets, pommes, sås och en massa broccoli.. Sen kommer Mamma/mormor och hämtar oss för att åka ut till Ärla där vi kanske stannar över natten om jag inte får för mycket hemlängtan :p


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar